Geoblog.pl    ramin    Podróże    Przyczajony nieździedź, ukryty smok    Moskwa

Moskwa

Rosja
Rosja, Moscow

Przedwczoraj dotarlimy do Moskwy (przez Przemysl, Lwow, Kijow). Na wstepie napisze, ze dostep do komputera jest dosc limitowany, wiec zmuszony jestem ograniczyc ilosc i jakosc wpisow. Tak wiec skupmy sie na smaczkach i pozytywnych akcentach:

Wczoraj, a wlasciwie to dzisiaj tez, zrobilismy bar-hopping - we were hoping from bar to bar. Wycieczke szlakiem najbardziej wytrawnych moskiewskich pubow zawdzieczamy Nikicie i Alinie

Kruczi z Wojciechem rozwalili wczoraj system - ograli kazdego ruska w pilkarzyki (ponad 30 gier).

Wojciech jest mistrzem w tlumaczeniu angielsko-polsko-rosyjskim (lub w dowolnej innej kolejnosci). Poki co rozpracowal "kitajca" i "zoltego".

Mnie nie chcieli przepuscic przez granice. Pan w tekturowej okraglej czapce, patrzac na moj paszport, z uporem maniaka wmawial mi ze ja to nie ja. Dopiero po potwierdzeniu tego przez siedniu innych mundurowych gosc spasowal. Jednak nadal nie byl przekonany i twierdzil "szto dziewczynka"

Dzis wyjezdzam do Irkucka. Generalnie troche sie boje, bo ostatni odcinek Lwow-Moskwa nie nalezal do lekkich... Wojciecha tak wcielo, ze nie chcial wstac do kontroli granicznej.

O wlasnie obok mnie przeszedl, mowi ze nadal go trzyma.